W tym odcinku mój Gość Piotr Grocholiński z Klientocentrycznych opowiada o tym jak stosowanie
Design Thinking zmienia kulturę organizacyjną firmy, dlaczego warto pracować w zespołach
multidyscyplinarnych i wychodzić ze strefy komfortu. Wszystko to, żeby firma stawała się bardziej
innowacyjna, znająca klienta i jego potrzeby i potrafiła projektować doświadczenia użytkownika
produktu, usługi czy procesu w odpowiedzi na te potrzeby. Kto raz wchodzi w stan klientocentryczności,
już z niego nie wychodzi…korzyści odnosi nie tylko klient, ale też członkowie zespołu projektowego,
którzy wydobywają swoją kreatywność, ale też cała organizacja, która przełamuje silosy dzięki pracy w
trybie design thinkingu.
Materiały:
- www.klientocentryczni.pl
- Design Thinking praktyczny poradnik (Klientocentryczni)
- Matryca Moscow i inne wspomniane narzędzia: http://warsztatinnowacji.pl/design-sprint-co-to-jest/
- Tworzenie person https://klientocentryczni.pl/6-sprawdzonych-krokow-do-stworzenia-person-w-biznesie/
- Experience economy https://hbr.org/1998/07/welcome-to-the-experience-economy
- GE Healthcare case study http://newsroom.gehealthcare.com/from-terrifying-to-terrific-creative-journey-of-the-adventure-series/