Design Thinking narzędziem innowacyjnej organizacji

W tym odcinku mój Gość Piotr Grocholiński z Klientocentrycznych opowiada o tym jak stosowanie
Design Thinking zmienia kulturę organizacyjną firmy, dlaczego warto pracować w zespołach
multidyscyplinarnych i wychodzić ze strefy komfortu. Wszystko to, żeby firma stawała się bardziej
innowacyjna, znająca klienta i jego potrzeby i potrafiła projektować doświadczenia użytkownika
produktu, usługi czy procesu w odpowiedzi na te potrzeby. Kto raz wchodzi w stan klientocentryczności,
już z niego nie wychodzi…korzyści odnosi nie tylko klient, ale też członkowie zespołu projektowego,
którzy wydobywają swoją kreatywność, ale też cała organizacja, która przełamuje silosy dzięki pracy w
trybie design thinkingu.

Materiały:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *